top of page
  • Writer's pictureGaila Cohen Morrison

גיילה שלום - איך לגרום לילד שלי לקרוא!

,גיילה שלום

מן הסתם שואלים אותך את זה כל הזמן, ובכל זאת - איך אני גורמת לבת שלי לקרוא ספרים? היא יודעת לקרוא יפה. יש מסביבה ספרים מעניינים, טובים וברמת הקריאה שלה. אבל היא לעולם לא תבחר לפתוח ספר ולהתחיל לקרוא מרצונה החופשי? איך אני יכולה לשנות את זה?

אמא מודאגת

אמא יקרה,

זהו נושא שאני מתעסקת בו כל הזמן. ברגע שיש לילד את היכולת לקרוא, אנחנו רוצים שהוא יגלה את חדוות הקריאה ויקרא באופן עצמאי כדי שישתפרו אף יותר. אני אומרת אינסוף פעמים שקריאה באנגלית משפרת את האנגלית. וזו הסיבה שכל שנה, עמותת א.ה.ב.ה. מנהלת את מרתון הקריאה באנגלית.

משתתף מרתון קריאה נרגש

מרתון הקריאה הינו תחרות קריאה באנגלית. ככל שהמשתתפים קוראים יותר - הם זוכים ביותר פרסים. אפשר לקרוא יותר על המרתון כאן. מרתון הקריאה 2017 מתנהל ממש עכשיו, ומעודד ילדים לקרוא באנגלית. הם נהנים להיות חלק מתחרות, להתרים צדקה וגם, כמובן, לזכות בפרסים.

עוד דרך טובה לעודד קריאה בזמן - וגם לא בזמן - מרתון הקריאה, הוא לשבת ביחד עם הבת שלך ולקרוא בצוותא. הרבה פעמים אנחנו לא מודעים לערך של זמן איכות הפרטני עם הילדים שלנו. ילדים מצפים ומחכים לזמן המיוחד הזה איתנו.

הציבו יעד לקריאה

בנוסף, את יכולה לעודד את הבת שלך להציב מטרה ולעמוד בה. זה יכול להיות מספר מסויים של ספרים שתקרא תוך שבועיים, או 10 דקות של קריאה כל יום. כך תהיה לה מטרה ספציפית ומרגשת.

בהצלחה!

גיילה

גיילה הנה מנהלת עמותת א.ה.ב.ה. לקידום אנגלית עם מעל 40 שנות ניסיון בהוראה. תרצו לשאול את גיילה שאלה? שלחו לנו מייל לahava.org@gmail.com או שלחו הודעה.

3 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page